64 χρόνια από τη θυσία του Ευαγόρα Παλληκαρίδη

Τέβες: "Στην καλύτερη φόρμα της καριέρας μου"


O Κάρλος Τέβες συνέχισε το χαβά του... σκοραρίσματος και απέναντι στη Λάτσιο, για να παραδεχτεί πως βρίσκεται στη καλύτερη φάση της καριέρας του.
Λιγες ημέρες μετά την ιστορική επιστροφή του (μετά από τρία χρόνια απουσίας) στην εθνική Αργεντινής, ο Κάρλος Τέβες πιστοποίησε την τρομερή φόρμα στην οποία βρίσκεται και στο "Olimpico", έχοντας ένα γκολ και μία ασίστ στο επιβλητικό 3-0 της Γιουβέντους απέναντι στη Λάτσιο.
Πλέον, ο "Απάτσε" βρίσκεται μόνος πρώτος στον πίνακα των σκόρερ με 9 τέρματα (ένα περισσότερο από τον Καγεχόν της Νάπολι) και στις δηλώσεις του μετά τον αγώνα δεν έκρυψε την ικανοποίησή του για την κατάσταση στην οποία βρίσκεται.
"Περίμενα αυτή την εμφάνιση κόντρα στη Λάτσιο, αν και ήταν το πρώτο παιχνίδι μετά τη διακοπή για τις εθνικές ομάδες και δεν είχαμε το περιθώριο να στραβοπατήσουμε.










Είμαι σε έναν σπουδαίο σύλλογο, είμαι χαρούμενος που παίζω ποδόσφαιρο και βγάζω τον καλύτερο εαυτό μου πάνω στο χορτάρι. Συμφωνώ ότι διανύω την καλύτερη περίοδο της καριέρας μου", τόνισε ο Τέβες στο "Sky Sport Italia", για να συμπληρώσει:
"Δεν κοστίζει τίποτα να ονειρεύεσαι, τώρα βλέπουμε τη Μάλμε και μετά κοιτάζουμε παιχνίδι με παιχνίδι. Θα πρέπει να παίξουμε με τον ίδιο τρόπο που το κάναμε κόντρα στην Πάρμα και στη Λάτσιο, αν και με τέτοιες εμφανίσεις είναι δύσκολο για μας να χάσουμε".

sport24.gr

Σχόλια