64 χρόνια από τη θυσία του Ευαγόρα Παλληκαρίδη

Νίνης στους Ιταλούς: «Χαρούμενος στον Παναθηναϊκό»

Νίνης στους Ιταλούς: «Χαρούμενος στον Παναθηναϊκό»

Πανευτυχής που επέστρεψε στον Παναθηναϊκό δήλωσε στο «tuttomercatoweb» ο Σωτήρης Νίνης που μίλησε για το πέρασμα του από την Πάρμα, αλλά και για το ενδεχόμενο να επιστρέψει στη Serie A.

«Νιώθω καλά και είμαι χαρούμενος που επέστρεψα στον Παναθηναϊκό. Μου αρέσει η ατμόσφαιρα στην ομάδα. Πραγματικά, όλα είναι μια χαρά», είπε ο διεθνής μέσος σχετικά με την επιστροφή του στην Ελλάδα.

Eπίσης, ρωτήθηκε και για την Πάρμα και το γεγονός ότι είναι στην τελευταία θέση της Serie A: «'Υπάρχουν αρκετοί νέοι παίκτες στην ομάδα και το πρωτάθλημα είναι ιδιαίτερα δύσκολο. Φυσικά μια αλλαγή προπονητή θα βοηθούσε την ομάδα, καθώς είναι στην τελευταία θέση», υπογράμμισε ο Νίνης για να αναφερθεί σ' όσα έζησε στους «παρμέντσι»: «Αρχικά στην Πάρμα έπαιξα καλά, στην συνέχεια όμως δεν κατάλαβα γιατί ο Ντοναντόνι δεν με χρησιμοποιούσε στους αγώνες. Δεν ήταν εύκολη η κατάσταση. Το καλοκαίρι μου είπαν να πάω δανεικός, εγώ απάντησα όχι και έλυσα το συμβόλαιο μου. Τους είπα δεν θέλω χρήματα, απλώς αφήστε με να φύγω».

Όσον αφορά ενδεχόμενη επιστροφή του στην Serie A, ο Νίνης απάντησε: «Μου αρέσει η Ιταλία, όμως τώρα δεν ξέρω. Το πρωτάθλημα στηρίζεται αρκετά στην τακτική και στην δουλειά που γίνεται στο γυμναστήριο. Αυτό το κομμάτι δεν μου αρέσει. Θέλω να προπονούμαι με την μπάλα και όχι μόνο στο γυμναστήριο».

sentragoal.gr

Σχόλια