64 χρόνια από τη θυσία του Ευαγόρα Παλληκαρίδη

Λοτζέσκι: Ανυπομονώ για τίτλους με τον Ολυμπιακό (VIDEO)

Λοτζέσκι: Ανυπομονώ για τίτλους με τον Ολυμπιακό (VIDEO)
Ο Αμερικανός γκαρντ/φόργουορντ του Ολυμπιακού εμφανίστηκε χαρούμενος μετά την ανανέωση του συμβολαίου του με τους “ερυθρόλευκους”, ενώ έστειλε και το δικό του μήνυμα προς τον κόσμο της ομάδας

Μιλώντας στο κανάλι του Ολυμπιακού, ο Λοτζέσκι στάθηκε στην ανανέωση του συμβολαίου του με τους Πειραιώτες.

-Και ξαφνικά Λοτζέσκι έως και το 2017

«Είμαι χαρούμενος που ανακοινώθηκε ότι θα μείνω εδώ για άλλα δύο χρόνια, σε ένα μέρος που μου αρέσει να ζω και να παίζω με την ομάδα. Θέλω να ευχαριστήσω τους Προέδρους που πιστεύουν σε μένα και μου έδειξαν την εμπιστοσύνη τους προσφέροντας μου ένα καινούριο συμβόλαιο».

-Σκέφτηκε πολύ αυτή την προσφορά;

«Όχι πάρα πολύ. Ήρθε ο ατζέντης μου στην Αθήνα, μίλησε με τους Προέδρους και σε δύο μέρες είχαμε συμφωνία».


Τώρα θα πρέπει να μάθεις και ελληνικά.

«Ξέρω ελληνικά».

-Πως αισθάνεσαι με τον τραυματισμό σου;

«Νομίζω ότι γίνομαι καλύτερα. Έκανα δύο θεραπείες με prp και αυτό με βοήθησε. Έχουμε πολύ στα εδώ και νομίζω ότι θα ξεκινήσω να τρέχω σήμερα, θα κάνω τζόκινγκ και σιγά, σιγά θα επιστρέψω».

-Τελείωσε ο πρώτος γύρος με τον Ολυμπιακό στο 5-0. Πως βλέπεις την όλη ατμόσφαιρα στην ομάδα;

«Νομίζω ότι από το παιχνίδι με τον Παναθηναϊκό και την ήττα από την Κηφισιά έγιναν πολλές αλλαγές και δεν είναι εύκολο για την ομάδα και ειδικά τους παίκτες να προσαρμοστούν. Το να είσαι στο 5-0 στην Ευρωλίγκα είναι υπέροχο και ελπίζω να πάρουμε μαζί μας το μομέντουμ στον επόμενο γύρο».

-Και ένα μήνυμα προς τους φιλάθλους;

«Θέλω να σας ευχαριστήσω που κάνατε αυτό το μέρος ξεχωριστό για μένα και είμαι ενθουσιασμένος που θα είμαι εδώ για δύο χρόνια ακόμη. Ανυπομονώ να κερδίσω τίτλους».

Σχόλια