64 χρόνια από τη θυσία του Ευαγόρα Παλληκαρίδη

Ναδάλ: «Δεν είναι στόχος το Νο 1» (vid)

«Για μένα δεν αποτελεί πια στόχο το Νο 1 της παγκόσμιας κατάταξης», τάδε έφη, Ραφαέλ Ναδάλ, στο περιθώριο δηλώσεων που έκανε για να διαφημίσει την ακαδημία τένις που πρόκειται να ιδρύσει στη γενέτειρα του Μανακόρ της Μαγιόρκα και πρόκειται να λειτουργήσει το καλοκαίρι του 2016.
Ναδάλ: «Δεν είναι στόχος το Νο 1» (vid)
Ο Ισπανός ο οποίος τις επόμενες ημέρες θα επιστρέψει στις αγωνιστική δράση έπειτα από ολιγόμηνη απουσία λόγω της επέμβασης σκωληκοειδίτιδας στην οποία υποβλήθηκε, σε συνέντευξη που παραχώρησε στο γαλλικό Stade 2, επεσήμανε:
«Αν έρθει το Νο 1 λόγω των αποτελεσμάτων που θα έχω πετύχει αυτό θα είναι υπέροχο, αλλά δεν πρόκειται να πορευτώ έχοντας ως στόχο την κορυφή. Θα ακολουθήσω το πρόγραμμα μου με μεγάλο στόχο να παίξω όσο περισσότερα χρόνια γίνεται. Αυτό που δεν πρόκειται να κάνω είναι να ρισκάρω τα καλύτερα χρόνια της καριέρα μου για να γίνω Νο 1. Στόχος μου είναι να είμαι χαρούμενος και νομίζω πως είμαι». Bέβαια ο Ράφα διευκρίνησε ότι μπορεί να μην αποτελεί στόχο το Νο 1, όμως αυτό δεν συμβαίνει και με τον 10ο τίτλο στο Γαλλικό Όπεν...

Στη διάρκεια της άκρως επιτυχημένης καριέρας του ο Ναδάλ έχει τερματίσει τρεις φορές στο Νο1 (2008, 2010, 2013), μετρώντας συνολικά 141 εβδομάδες παραμονής στην κορυφή.



Ο Ναδάλ επιστρέφει στην αγωνιστική δράση την προσεχή εβδομάδα στο Άμπου Ντάμπι.

Παρακολουθείστε τη συνέντευξη του Ναδάλ στο Stade 2:



gazzetta.gr

Σχόλια