64 χρόνια από τη θυσία του Ευαγόρα Παλληκαρίδη

Φλερτ του Γκατούζο με ομάδα του Αζερμπαϊτζάν

Έντονο... φλερτ του Γκατούζο με ομάδα του Αζερμπαϊτζάν
Ο Τζενάρο Γκατούζο απασχολεί έντονα την Καζάρ Λενκοραν του Αζερμπαϊτζάν ενώ και η ομοσπονδία της χώρας τον θέλει για την ομάδα κάτων των 21.

Ιταλικά δημοσιεύματα αναφέρουν ότι η Καζάρ που απέλυσε τον προπονητή της, αναζητά τον αντικαταστάτη του και αυτός που είναι στην πρώτη θέση της λίστας της, είναι ο Τζενάρο Γκατούζο.

Ο Ιταλός φέρεται να έχει κάνει και δηλώσεις για το θέμα: "Πάντα έχω στόχο, κατά τη διάρκεια της προπονητικής μου καριέρας, να εργαστώ σε μία χώρα που το ποδόσφαιρο αναπτύσσεται. Νομίζω πως η κατάσταση στο ποδόσφαιρο του Αζερμπαϊτζάν έχει ως εξής: αναπτύσσεται ταχύτατα μέρα με τη μέρα. Και ονειρεύομαι να εργαστώ σε μία χώρα με μέλλον. Θέλω να δοκιμαστώ σε διαφορετικά κλαμπ της Ρωσίας, αλλά πρώτα θα ήθελα να προσπαθήσω να κερδίσω εμπειρία στο Αζερμπαϊτζάν."

Με το θέμα ασχολούνται και τα μέσα του Αζερμπαϊτζάν τα οποία αναφέρουν ότι και η ομοσπονδία της χώρας έχει προτείνει τη θέση του προπονητή στην ομάδα κάτω των 21. Ο Γκατούζο αρνήθηκε ότι έχει λάβει κάποια πρόταση: "Δεν έχω κάποια πρόταση από την εθνική ομάδα του Αζερμπαϊτζάν. Όμως, αν υπάρξει κάποια πρόταση γιατί να μην τη συζητήσω; Έχω δεχτεί προσφορές από τη Ρωσία. Θα ήθελα να δουλέψω στο Αζερμπαϊτζάν. Όμως, είμαι πολύ νέος και δεν έχω ως στόχο να προπονήσω μία εθνική ομάδα. Θέλω να δουλέψω σε σύλλογο και να αποκτήσω εμπειρίες. Όμως είμαι χαρούμενος αν υπάρξει πρόταση και θα την συζητήσω."

Σχόλια