64 χρόνια από τη θυσία του Ευαγόρα Παλληκαρίδη

Αλβες: «Η Μπάρτσα δεν μου πρότεινε ανανέωση»

Αλβες: «Η Μπάρτσα δεν μου πρότεινε ανανέωση»
Ανεπηρέαστος παραμένει ο Ντάνι Αλβες από το γεγονός ότι σε έξι μήνες μένει ελεύθερος από την Μπαρτσελόνα, η οποία δεν του έχει προτείνει ανανέωση.

 «Εχω συμβόλαιο μέχρι το καλοκαίρι. Είμαι παίκτης της Μπαρτσελόνα και δεν με ενδιαφέρει να διαπραγματευτώ την αποχώρησή μου. Θέλω να ολοκληρώσω αυτούς τους έξι μήνες με τον καλύτερο δυνατό τρόπο και μετά αποφασίζω τι θα συμβεί. Δεν μου έχει προταθεί ανανέωση, αλλά είμαι ήρεμος»

Σχολιάζοντας την αδυναμία των Καταλανών να κάνουν μεταγραφές μέσα στο 2015 λόγω της τιμωρίας της FIFA, ο Βραζιλιάνος αμυντικός επέμεινε ότι αυτό δεν είναι δικό του θέμα.

«Το αν θα αφήσω την ομάδα χωρίς επιλογές στην άμυνα δεν είναι δικό μου, αλλά της Μπαρτσελόνα», αρκέστηκε να απαντήσει σε σχετική ερώτηση.

novasports.gr

Σχόλια