64 χρόνια από τη θυσία του Ευαγόρα Παλληκαρίδη

Σ. Παπαδόπουλος: «Δεν θέλω να μου κλέβουν τη δουλειά μου»

Σ. Παπαδόπουλος: «Δεν θέλω να μου κλέβουν τη δουλειά μου»Οργισμένος με την απόφαση του διαιτητή να σφυρίξει πέναλτι υπέρ του Ηρακλή ήταν ο τεχνικός της Λάρισας, Σούλης Παπαδόπουλος, με τον προπονητή της Λάρισας στη συνέντευξη Τύπου να τονίζει:
«Δεν θέλω να μού κλέβουν τη δουλειά μου».

Αναλυτικά ο Σούλης Παπαδόπουλος είπε: «Ήταν ένα πολύ σημαντικό παιχνίδι και για τις δύο ομάδες. Θέλανε και οι δύο τη νίκη για τους δικούς τους λόγους. Ξέραμε πως ο Ηρακλής δεν έχει χάσει. Είπα στα παιδιά πως αν θέλουμε να μπούμε στα πλέι οφ θα πρέπει να κερδίσουμε τον Ηρακλή. Καταφέραμε και κερδίσαμε. Σήμερα εμείς έπρεπε να κερδίσουμε, δεν κάναμε πολλές φάσεις.

Ξέραμε πως θα είχαμε τις ευκαιρίες και ευτυχήσαμε βάλαμε το γκολ. Δεν θέλω να μιλήσω για τον διαιτητή. Δεν θέλω να μου κλέβουνε τη δουλειά μου. Η μπάλα πήγε πάνω του, αλλά αυτό το πέναλτι δεν θα μπορούσε να το δώσει κάποιος που αγαπάει το ποδόσφαιρο. Θα συναντηθούμε ξανά με Ηρακλή καλή συνέχεια στο κύπελλο. Οι παίκτες μου είναι παλικάρια και καλοί παίκτες».

«Συγχαρητήρια για την παλικαρίσια νίκη»
Στο μεταξύ η Ερασιτεχνική Λάρισα με ανακοίνωσή της συνεχάρη την ομάδα ποδοσφαίρου για τη νίκη επί του Ηρακλή, με την παρακάτω ανακοίνωση: «Το Διοικητικό Συμβούλιο της Αθλητικής Ένωσης Λάρισας συγχαίρει θερμά την ανδρική ομάδα ποδοσφαίρου της ΑΕΛ για την παλικαρίσια νίκη της επί του Ηρακλή και την είσοδό της στα πλέι-οφ της Φούτμπολ Λιγκ, κόντρα σε κάθε εξωγενή παράγοντα, μεθόδευση και επιθυμία των εντεταλμένων σαλτιμπάγκων του Ελληνικού ποδοσφαίρου.
Ευχόμαστε καλή επιτυχία στην ΑΕΛ κατά την διαδικασία των πλέι-οφ και καλούμε όλο τον κόσμο της ομάδας σε συσπείρωση ενόψει των επόμενων αγώνων».

sentragoal.gr

Σχόλια