Η εκκίνηση δεν προσέφερε ιδιαίτερες συγκινήσεις, αφού από τις κατατακτήριες δοκιμές το grid είχε... χωριστεί ανά ομάδα. Μοναδικός που... χάλασε τη σειρά (ή καλύτερα τη διόρθωσε), ήταν ο Kimi Raikkonen, ο οποίος από την 6η θέση πέρασε στην 4η, πίσω από τον Vettel. Είναι χαρακτηριστικό ότι στο 9ο γύρο, στο 1-2 ήταν οι Mercedes, στο 3-4 οι Ferrari, στο 5-6 οι Williams, στο 7-8 οι Lotus και στο 9-10 οι Sauber. Ο πρώτος γύρος των pit stop άρχισε στον 15ο γύρο και δεν προσέφερε συγκινήσεις. Hamilton και Rosberg που είχαν απόσταση περίπου 2 δευτερολέπτων έβαλαν μαλακή γόμα και συνέχισαν δίχως σκαμπανεβάσματα τον αγώνα τους, με τις δύο Ferrari από πίσω να εποφθαλμιούν κάποιο λάθος τους. Στον 17ο γύρο η Red Bull του Daniil Kvyat έπιασε φωτιά, η οποία σβήστηκε άμεσα, με συνέπεια να μην επηρεαστούν οι ισορροπίες του αγώνα. Ο δεύτερος γύρος των pit stop άρχισε στον 31ο γύρο, ωστόσο ούτε τώρα υπήρξαν ανακατατάξεις. Με τα προσπεράσματα στην κορυφή να είναι ελάχιστα, τα μονοθέσια γνώριζαν... πριν από την καρό σημαία την έκβαση του GP και επιβεβαιώθηκαν, με τον Hamilton να πανηγυρίζει τη νίκη και τους Rosberg - Vettel να ανεβαίνουν στο βάθρο.
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου