64 χρόνια από τη θυσία του Ευαγόρα Παλληκαρίδη

Κρισάντους: «Του χρόνου θα είμαι πολύ καλύτερος»

Υψηλότερες απαιτήσεις από τον εαυτό του έχει ο Μακόλεϊ Κρισάντους. Παραλαμβάνοντας το βραβείο του MVP μετά το ματς με τον Άλιμο, ο επιθετικός της ΑΕΚ τόνισε ότι χρειάζεται ακόμα χρόνο και δουλειά. 
Κρισάντους: «Δεν είμαι ικανοποιημένος»
Απόλυτα προσγειωμένος, παρά τα γκολ που πέτυχε στο παιχνίδι με τον Άλιμο (φτάνοντας τα τρία συνολικά σε δυο ματς) εμφανίστηκε ο Μακόλεϊ Κρισάντους. 

Με το βραβείο του MVP στα χέρια, ο Νιγηριανός επιθετικός τόνισε ότι μπορεί να παίξει και πολύ καλύτερα και δεσμεύτηκε ότι αυτό θα το διαπιστώσουν προσεχώς οι φίλοι της ΑΕΚ. 

«Δεν είμαι ακόμα ικανοποιημένος. Υπάρχει ακόμα δρόμος και δουλειά. Όμως πιο σημαντικός από τον δικό μου στόχο, είναι ο στόχος που έχει η ομάδα. Σίγουρα πάντως του χρόνου θα είμαι πολύ καλύτερος», ανέφερε χαρακτηριστικά. 

Όσο για την απόδοση της «Ένωσης» στο σημερινό ματς, ο Κρισάντους σημείωσε ότι «κάναμε ένα καλό παιχνίδι διότι ακολουθήσαμε τις οδηγίες του προπονητή μας» και κατέληξε: «Ήταν το τελευταίο που δώσαμε για την κανονική περίοδο, έπρεπε να το κερδίσουμε και αυτό και τώρα έχουμε μπροστά μας να προετοιμαστούμε και να συγκεντρωθούμε για τα πλέι-οφ». 

sport-fm.gr

Σχόλια