64 χρόνια από τη θυσία του Ευαγόρα Παλληκαρίδη

Ο Θανάσης Καραγκούνης στο Gazzetta.gr

Ο Θανάσης Καραγκούνης μιλάει στο Gazzetta.gr για τις δύσκολες στιγμές που πέρασε με τον τραυματισμό του, για τον στόχο της επιστροφής, αλλά και τα όσα ζει στην Ολλανδία με την φανέλα της Τσβόλε.


Από πέρυσι τον Ιανουάριο, ο Θανάσης Καραγκούνης έχει αφήσει την Ελλάδα και τον Ατρόμητο και ζει το… Ολλανδικό όνειρο με την φανέλα της Τσβόλε. Γιατί «όνειρο»; Μιλώντας στο Gazzetta.gr
μας εξηγεί γιατί το συγκεκριμένο πρωτάθλημα είναι ιδανικό για αυτόν, αποτελώντας ένα καλό σκαλοπάτι για το κάτι παραπάνω στη συνέχεια.  
Πρώτα απ’ όλα πες μας, σε ποιο στάδιο βρίσκεται η αποθεραπεία σου…
Είμαι στην 18 εβδομάδα μετά το χειρουργείο. Έχω περάσει το βασικό στάδιο και έχω ξεκινήσει ατομικό πρόγραμμα στο γήπεδο που περιλαμβάνει τρέξιμο και απλές ασκήσεις με μπάλα.
Πότε βλέπεις να ξεκινάς προπονήσεις;
Ελπίζω στο τέλος του Μαΐου να είμαι σε θέση να μπω σε φουλ ρυθμούς. Ο βασικός μου στόχος είναι να είμαι 100% έτοιμος για την προετοιμασία ενόψει της νέας αγωνιστικής περιόδου.
Να γυρίσουμε το χρόνο πίσω και να μας πεις πως έπαθες αυτό τον σοβαρό τραυματισμό;
Ναι… Έγινε σε μία ανύποπτη φάση. Δεν ήταν ούτε σε διεκδίκηση μπάλας, ούτε σε μαρκάρισμα. Έτρεξα απλά, πήγα να στρίψω και… έγινε. Αυτό ήταν.
Το 2014 πάντως δεν ήταν και τόσο τυχερό για εσένα, με εξαίρεση την μεταγραφή σου στην Τσβόλε…
Και να φανταστείς ότι ξεκίνησα καλά την προετοιμασία. Πήραμε το Σούπερ Καπ και μία εβδομάδα μετά, τραυματίστηκα στον αστράγαλο. Μετά ήρθε ο άλλος τραυματισμός τον Νοέμβριο, τον Δεκέμβριο έκανα το χειρουργείο, ένα μήνα ήμουν στο σπίτι και από τις 18 Ιανουαρίου πήγαινα κάθε μέρα στο κέντρο αποκατάστασης.
Κατάφερες όμως να επιστρέψεις σε χρόνο ρεκόρ…
Μέχρι στιγμής πάει πολύ καλά. Μην το ματιάσω, όλα είναι καλά. Είμαι πολύ μπροστά από το χρόνο που αρχικά είχε υπολογιστεί, αλλά ακόμη δεν έχω καταφέρει τίποτα. Όλα αυτά θα φανούν όταν θα μπω στο γήπεδο για να κάνω κανονική προπόνηση. Κάνω μεγάλα βήματα, αλλά ακόμη είναι δύσκολο.
Πως ήταν αυτοί οι μήνες από την ημέρα που τραυματίστηκες;
Οι πιο δύσκολοι της ζωής μου. Ευτυχώς όμως είχα δίπλα την οικογένειά μου και τα δικά πρόσωπα, που με βοήθησαν να το ξεπεράσω.
Πάμε λίγο πίσω τώρα. Ιανουάριος του 2014 και η Τσβόλε ενδιαφέρεται για εσένα. Πως προέκυψε αυτή η μεταγραφή;
Πολλές λεπτομέρειες δεν ξέω. Αυτό που γνωρίζω είναι ότι με είδαν στο παιχνίδι του Ατρόμητου με την Άλκμααρ. Μου είπαν βέβαια ότι με κοίταζαν από πιο πριν, αλλά νομίζω ότι εκείνο το ματς ήταν καθοριστικό επειδή με είδαν να παίζω απέναντι σε μία Ολλανδική ομάδα. Εκεί πιστεύω ότι πάρθηκε η απόφαση για να προχωρήσουν στην απόκτησή μου.
Αν και είχες γεμάτες χρονιές με τον Ατρόμητο, είχες καθόλου ενδοιασμούς; Μήπως θεωρούσες ότι δεν είσαι έτοιμος;
Όχι, δεν το σκέφτηκα καθόλου. Ειδικά όταν μιλάμε για ένα τέτοιο πρωτάθλημα που θα με βοηθούσε να εξελιχθώ σαν ποδοσφαιριστής, δουλεύοντας τόσο τα αρνητικά όσο και τα θετικά στοιχεία του παιχνιδιού μου. Ήταν ένα καλό σκαλοπάτι για να φτάσω ακόμη πιο ψηλά.
Εκεί τα πράγματα πως είναι, προσαρμόστηκες εύκολα;
Δεν είχα κάποιο πρόβλημα, αν εξαιρέσεις το γεγονός ότι ήμουν σε μία ξένη χώρα. Η ομάδα είναι πολύ καλή και το κλίμα έγινε ακόμη καλύτερο. Η κατάκτηση του Κυπέλλου μας έδεσε ακόμη περισσότερο. Μας έκανε περισσότερο οικογένεια.
Το γεγονός ότι το Ολλανδικό ποδόσφαιρο είναι επιθετικό και εσύ αγωνίζεσαι ως μεσοεπιθετικός σε βοήθησε;
Έτσι ακριβώς είναι, όπως το είπες. Εδώ δεν δίνουν μεγάλη βαρύτητα στο αμυντικό κομμάτι και στην σκοπιμότητα. Τους αρέσει η ομάδα τους να δημιουργεί ευκαιρίες και αυτό με βολεύει. Με βοήθησε και με κάνει να βελτιώνομαι ακόμη περισσότερο.
Ποια ακριβώς χαρακτηριστικά του παιχνιδιού σου έχεις βελτιώσεις στην Ολλανδία;
Με βοήθησε πολύ στο ένας εναντίον ενός. Μπορώ να αγωνιστώ σε όλες τις θέσεις της επίθεσης, καθώς όπως είπαμε είναι πολύ επιθετικό το ποδόσφαιρο εδώ και συνέχεια γίνονται φάσεις.
Η Τσβόλε παρουσιάζει μία σταθερά ανοδική πορεία από τη στιγμή που ανέβηκε και πάλι στην πρώτη κατηγορία, με αποκορύφωμα την περσινή κατάκτηση του Κυπέλλου. Φέτος τι γίνεται;
Έχουμε δείξει σοβαρότητα. Ο πρωταρχικός μας στόχος είναι να μπούμε στην 5άδα και να πάμε στον τελικό του Κυπέλλου, προκειμένου να υπερασπιστούμε τον τίτλο που κατακτήσαμε πέρυσι. Φέτος παίξαμε για πρώτη φορά Ευρώπη και όπως καταλαβαίνεις θέλουμε να κάνουμε το βήμα παραπάνω…
Πως ένιωσες που έβαλες το όνομά σου δίπλα σε αυτό του Μαχλά, του Χαριστέα και του Αναστασίου που έχουν κατακτήσει το Κύπελλο Ολλανδίας;
Είναι τιμή για εμένα. Είχα πάει άλλες δύο φορές στον τελικό με τον Ατρόμητο, αλλά δεν τα είχα κατάφερα. Ήταν ένα πρωτόγνωρο συναίσθημα για εμένα. Δεν είχα ξαναζήσει τέτοιες στιγμές.
Η ζωή εκεί πως είναι;
Λίγο ο καιρός μας τα χαλάει, που δεν μπορεί να συγκριθεί με αυτόν της Ελλάδας, αλλά η πόλη είναι όμορφη και ήρεμη.
Σου λείπει καθόλου η Ελλάδα;
Μου λείπουν οι φίλοι μου, καθώς έχω τα δικά μου πρόσωπα εδώ, κοντά μου.
Το συμβόλαιό σου με την Τσβόλε, πότε λήγε;
Το καλοκαίρι του 2016, αλλά υπάρχει οψιόν για ακόμη ένα χρόνο.
Την επιστροφή στην Ελλάδα την σκέφτεσαι ή είναι ακόμη νωρίς;
Δεν θέλω να την σκέφτομαι. Βέβαια, ποτέ μην λες ποτέ γιατί δεν ξέρεις πως θα τα φέρει η ζωή. 

gazzetta.gr



Σχόλια