64 χρόνια από τη θυσία του Ευαγόρα Παλληκαρίδη

Έτοιμος να παίξει ποδόσφαιρο ο Γιουσέιν Μπολτ



Έτοιμος να φτάσει στο επίπεδο του Γουέιν Ρούνεϊ είναι ο Γιουσέιν Μπολτ, ο οποίος ετοιμάζεται να παίξει ποδόσφαιρο ξεκινώντας προπονήσεις με τηΝτόρτμουντ.

Όπως δήλωσε ο ίδιος: «Πάντα ήθελα να δοκιμάσω το ποδόσφαιρο και θα δούμε τι θα γίνει. Θα μου δοθεί η ευκαιρία να προπονηθώ στην Ντόρτμουντ. Νομίζω θα είμαι εκεί για μία εβδομάδα. Έβαλα ανθρώπους να προτείνουν διαφορετικές ομάδες ή τρόπους για να μπω στο άθλημα, οπότε το βλέπουμε, αλλά δεν ξέρουμε ακόμη τι συμβαίνει.
Σε οποιοδήποτε επίπεδο, θα ήθελα να δω αν θα ήμουν καλός. Παίζω όλη την ώρα με τους φίλους μου και νομίζω ότι είμαι σε αρκετά καλό επίπεδο, οπότε αν προπονηθώ και δουλέψω ουσιαστικά πάνω σε αυτό, νομίζω ότι θα μπορούσα να ήμουν πολύ καλός.
Θα έλεγα ψέματα εάν έλεγα ότι θα ήμουν ο καλύτερος στον κόσμο. Αλλά θα είμαι σε καλό επίπεδο. Σε αυτό του Γουέιν Ρούνεϊ ίσως. Καταλαβαίνετε τι εννοώ; Απλώς το αναφέρω».

altsantiri.gr

Σχόλια