64 χρόνια από τη θυσία του Ευαγόρα Παλληκαρίδη

Ανρί: «Δεν ξέρω αν είμαι έτοιμος για να αναλάβω την Άρσεναλ»

Ο Τιερί Ανρί απάντησε στα δημοσιεύματα που τον θέλουν ως υποψήφιο αντικαταστάτη του Αρσέν Βενγκέρ. 
Ανρί: «Δεν ξέρω αν είμαι έτοιμος για να αναλάβω την Άρσεναλ»
O Τιερί Ανρί κάνει ήδη τα πρώτα του βήματα στη καριέρα του ως προπονητής, καθώς είναι βοηθός του Ρομπέρτο Μαρτίνεθ στην εθνική ομάδα του Βελγίου. 
Σύμφωνα με δημοσιεύματα, ο 39χρονος πλέον Γάλλος, είναι ανάμεσα στους υποψήφιους αντικαταστάτες του Αρσέν Βενγκέρ για τον πάγκο της Άρσεναλ, με τον ίδιο να δηλώνει πως δεν γνωρίζει αν είναι έτοιμος για να αναλάβει τέτοια ευθύνη. 

«Δεν εξαρτάται από εμένα, υπάρχουν πράγματα τα οποία σέβομαι, είναι η ομάδα της καρδιάς μου. Το όνομα έχει ακουστεί, το ξέρω. Αλλά, είναι δύσκολο να μιλήσω για αυτό, τρέφω απεριόριστο σεβασμό για τα όσα έχει πετύχει ο Βενγκέρ. Ωστόσο, δεν ξέρω και κανείς δεν ξέρει αν είμαι ακόμα έτοιμος, πρέπει να μάθω πρώτα καλά τη δουλειά μου», ανέφερε χαρακτηριστικά. 

Επιμέλεια:Πάνος Βορβολάκος

sport-fm.gr

Σχόλια