64 χρόνια από τη θυσία του Ευαγόρα Παλληκαρίδη

«Επίθεση» Κούγια στην Ερασιτεχνική ΑΕΛ!

Η κόντρα στην ΑΕΛ μεταξύ ΠΑΕ και Ερασιτεχνικής συνεχίζεται με τον Αλέξη Κούγια να κάνει νέα... επίθεση!
«Επίθεση» Κούγια στην Ερασιτεχνική ΑΕΛ!
Ανλυτικά όσα είπε στο AEL Radio:
Για τις κασέτες: «Εγώ έκανα τη δήλωση αυτή για να μην υπάρξουν παρεξηγήσεις. Το έκανα για να καταλάβουν, γιατί είμαι κατηγορούμενος. Όλα αυτά χωρίς να έχω χρησιμοποιήσει το περιεχόμενο. Ο Πατέρας μου έστειλε τις κασέτες, αλλά τις έδωσε στο Θωμαΐδη και τον Τριανταφυλλόπουλο για να είναι βέβαιος.

  
Εγώ είχα μία μοναδική ευκαιρία, γιατί δεν είχα άλλη δυνατότητα. Μέχρι τότε όλοι λέγανε πως ο Κούγιας κάνει πράγματα, αλλά τίποτα δεν αποδεικνύεται. Με τη κασέτα εγώ θα μπορούσα να αποδείξω κάποια πράγματα.
Με τις δύο αυτές δικογραφίες που έγιναν τότε, έχει αποδειχθεί ποιοι έκαναν τι και πως γινόντουσαν οι ορισμοί. Αυτές τις κασέτες χρησιμοποίησε η δικαιοσύνη και με έναν παράλογο τρόπο μου απέδωσαν κατηγορίες κι εγώ ζήτησα αμέσως να γίνει προσδιορισμό της δίκης.
Όλα αυτά θα τελειώσουν και θα αποδοθεί δικαιοσύνη. Μην νομίζετε ότι δεν θα εκδοθούν αποφάσεις και γι’αυτούς που υπάρχουν στοιχεία θα καταδικαστούν. Εγώ ξεκίνησα τις υποθέσεις αυτές και δεν ήμουν μπροστά όταν στήνονταν παιχνίδια. Είπα στο δικαστήριο ποια ματς κατά την κρίση μου ήταν στημένα. Ούτε ήμουν μπροστά στα στοιχήματα. Όλα βασίζονται στις τηλεφωνικές επικοινωνίες.

Εγώ έδωσα τα πρόσωπα και η δικαιοσύνη άρχισε να τα παρακολουθεί νομίμως. Αν από το περιεχόμενο των τηλεφωνημάτων προέκυψε διαβίβαση αδικημάτων είναι θέμα της δικαιοσύνης. Αυτό δεν μου συγχωρούν. Αν δεν ξεκινούσα το θέμα δεν θα ξεκινούσαν οι υποθέσεις. Πρέπει να δοθεί η διευκρίνηση γιατί κάποιοι το εκμεταλλεύθηκαν».

Για την αίτηση της Ερασιτεχνικής ΑΕΛ: «Δεν αποσυντονιζόμαστε εμείς σαν ομάδα. Είναι πολλά θέματα που προκύπτουν κάθε μέρα και παρά το γεγονός πως το ένα θέμα είναι πολύ σοβαρό. Βλέπετε πως το αντιμετωπίζουμε με πολύ ηρεμία.Αυτό που γίνεται από την Ερασιτεχνική ΑΕΛ, χωρίς να γνωρίζω τον συνάδελφο που το υπογράφει, άλλαξαν και τα ονόματα που έβαζαν την υπογραφή τους, αλλά μάλλον ούτε αυτός μπορεί να είναι στην ΑΕΛ.

Όταν έχεις αδειοδοτηθεί πριν από λίγες μέρες, που σημαίνει πως η προηγούμενη χρονιά ήταν άψογη, όταν τα Χριστούγεννα περάσαμε από επιτήρηση, όταν έχουν γίνει δύο Γενικές Συνελεύσεις, όταν χρειάζεται να συντάξεις φάκελο αδειοδότησης, που δεν το κάνεις απλά με τον λογιστή σου, αλλά όπως έχει γίνει με το νόμο, μόνο με κάποιον ορκωτό λογιστή ο οποίος επιμελείται του φακέλου. Για να συντάξεις φάκελο αδειοδότησης, δεν αρκεί μία βεβαίωση από κάποιον παίκτη, αλλά χρειάζονται στοιχεία τραπεζών ότι έχει πληρωθεί.
Όταν λοιπόν τα έχεις όλα αυτά και προσδιορίζεις την ημέρα που θα κριθεί η αδειοδότησή σου, μία αίτηση στο Μονομελές Πρωτοδικείο Λάρισας, που λες είμαι βέβαιος ότι αυτά που λένε οι ορκωτοί λογιστές, οι τράπεζες, η Εφορία, το ΙΚΑ, οι παίκτες και όσοι εργάστηκαν είναι ψέματα και έχουν διαταχθεί παράνομες ενέργειες τι κάνεις;

Ζητάς από την Επιτροπή Αδειοδοτήσεων να μη λάβει σοβαρά αυτά τα στοιχεία και μάλιστα το διαδίδεις ένα μήνα πριν; Η Ερασιτεχνική έκανε την ανακοίνωση αυτή πριν ακόμα μας αποστείλει το δικόγραφο. Κάτι που έγινε χθες. Την προηγούμενη Πέμπτη βγήκε μία ανακοίνωση που έλεγε πως είναι παράνομα ότι έχει κάνει η ΠΑΕ ΑΕΛ. Εκείνο που δεν λέει πουθενά είναι, ότι εάν πραγματικά αμφισβητείται ο φάκελος αδειοδότησης και δεν αδειοδοτηθούμε έως τις 10 Απριλίου, αυτό σημαίνει υποβιβασμός. Η προκήρυξη λέει πια πως αν δεν πάρεις άδεια υποβιβάζεσαι.

Υποτίθεται πως αυτό γίνεται από τον θεματοφύλακα της σωστής λειτουργίας. Δηλαδή να γίνει ξανά ερασιτεχνική, να μαζευτούν όλοι αυτοί, να εμφανιστούν υποψήφιοι Ισπανοί, νταλαβερτζήδες ή έστω κάποιος έντιμος άνθρωπος. Αλλά να ξεκινήσουν κάτι από την αρχή.
Όλα αυτά τη στιγμή που δεν υπάρχει κάποια προσφυγή. Δεν έχει εμφανιστεί κάποιος που λέει πως του χρωστάμε, όταν όλοι είναι εξοφλημένοι. Έχουμε μείνει πίσω μόνο ένα μήνα στην εξόφληση των ποδοσφαιριστών και νομίζω και ένα μήνα στο ραδιόφωνο. Όλα αυτά γιατί η NOVA ακόμα δεν μας έχει δώσει τη δόση του Δεκεμβρίου και από την δόση του Ιανουαρίου, θα τα πάρει όλα ο Πηλαδάκης. Όπως και του Ιανουαρίου, Φεβρουαρίου, Μαρτίου και Απριλίου. Εκχωρήσαμε για να καλύψουμε τα 550.000 ευρώ που είναι να δώσουμε φέτος, που είναι 400.000 ευρώ η φετινή συμφωνία και 150.000 όπως το υπολόγισα, από πέρυσι που συμφωνήσαμε και δώσαμε άλλα 200.000 ευρώ. Ο κ. Πηλαδάκης θα πάρει σύνολο 750.000 ευρώ σε ενάμιση χρόνο.
Ασχολούμαστε με αυτά τώρα…

Εγώ με πολύ ηρεμία και χωρίς να προκαλέσω καμία αντιπαλότητα, θέλω να παρακαλέσω αυτούς τους ανθρώπους οι οποίοι είναι στην Ερασιτεχνική, αλλά δεν έχουν καμία σχέση με το ποδοσφαιρικό τμήμα της ΑΕΛ. Η Ερασιτεχνική διοικείται από τον κ. Τσαγκάλη που ασχολείται με οτιδήποτε άλλο εκτός από το ποδόσφαιρο της ΑΕΛ. Δεν έχει έρθει καν στο γήπεδο ποτέ, είπε πως έχει πάρει διαρκείας, αλλά δεν τον έχω δει σε κάποιο ματς. Δεν ξέρω αν πηγαίνει στις σουίτες. Μπορεί να μην θέλει να είναι κάτω με τον κόσμο.
Εγώ παρακολουθώ τα παιχνίδια κάθε Κυριακή και σε άλλη θύρα. Από τους επίσημους μέχρι οπουδήποτε. Παρακαλώ αυτούς τους ανθρώπους, που δεν έχουν διοικήσει ποτέ ποδοσφαιρική ομάδα, ούτε ο κ. Τσαγκάλης, ούτε ο κ. Νάκας έχει καμία σχέση με το ποδόσφαιρο, όλοι είναι με το μπάσκετ. Ο κ. Κανάκης με το βόλεϊ.

Θα τους παρακαλέσω να ηρεμήσουν και να μην μπλέκουν τις πολιτικές του πεποιθήσεις με το ποδόσφαιρο και με τη διοίκηση της Ερασιτεχνικής. Να μην παρασύρουν οπαδούς σε τέτοια νοοτροπία. Δεν είναι ωραίο πράγμα, ούτε την ΑΕΛ να χρησιμοποιούμε για πολιτικές αντιπαραθέσεις, ούτε να δημιουργούμε κλίμα διχασμού, ούτε να κάνουμε κάτι που είναι χειρότερο. Να δίνουμε το δικαίωμα στους ανταγωνιστές μας, σε μία διαδικασία με ισχυρές ομάδες που έχουμε απέναντί μας.
Από κάτω έχουμε τον Αστέρα Τρίπολης, που ενώ υποβιβάστηκε, τελικά υποβίβασαν τον Ηρακλή για τα οικονομικά προβλήματα που είχε και την πλαστή ενημερότητα του Ρέμου, ενώ δεν προεβλεπόταν υποβιβασμός. Τον Λεβαδειακό που υποβιβάστηκε πέρυσι και υποβίβασαν τελικά την Κέρκυρα για το μετοχολόγιο. Έχουμε έναν Ηρακλή που με πολύ μεγάλη βοήθεια από όλο το οικοδόμημα της Θεσσαλονίκης, ακόμα και μεταγραφές σε κρίσιμο χρονικό διάστημα για να ενισχυθεί οικονομικά. Έχουμε τη Βέροια που ξέρετε τι σημαίνει για το ελληνικό ποδόσφαιρο από τις κασέτες και πόσο ισχυρή είναι στο παρασκήνιο.
Και είμαστε εμείς που έχουμε στη φανέλα μας τα προσφυγόπουλα. Που κάποιοι τα χρησιμοποίησαν ειρωνικά με ανάρτησή τους. Κάνω έκκληση για ηρεμία.

Εγώ έχω καθίσει με τους ανθρώπους της Ερασιτεχνική είκοσι φορές. Στο μυαλό μου είχα τη δημιουργία μίας επίλεκτης ακαδημίας. Με εξαιρετικές εγκαταστάσεις. Όλα αυτά για να ενισχύεται οικονομικά η Ερασιτεχνική ΑΕΛ. Λέγεται πως έχει 350 παιδιά. Δεν γνωρίζω, αλλά έχει ειπωθεί πως για κάθε παιδί εισπράττουν 400 ευρώ το χρόνο που σημαίνει ένα ποσό άνω των 100.000 ευρώ.

Θα μπορούσε η ΑΕΛ να κάνει δικές τις ακαδημίες, που να είναι επίλεκτες. Είχα κάνει συζήτηση με αυτόν που έχει το αθλητικό κέντρο της Τερψιθέας, να το πάρουμε και να φτιάξουμε μία επίλεκτη ακαδημία και να βγάλουμε νέους Μητσιμπόνες και Καραπιάληδες.
Κάνω μία έκκληση. Να αγκαλιάσουμε την την πρωτοβουλία του κ. Καλογιάννη, που δεν είναι ένας τυχαίος δήμαρχος. Δεν είναι άνθρωπος που μπήκε ξαφνικά με μία κομματική ταυτότητα. Διαχρονικά έχει περάσει από άλλες θέσεις. Εγώ τις επόμενες μέρες ολοκληρώνω τη διαδικασία να γίνω δημότης Λάρισας. Δεν σας κρύβω τις επόμενες μέρες θα αναγγείλω την δημιουργία ενός δικηγορικού γραφείου, υποκαταστήματος στη Λάρισα. Δεν είμαι περαστικός από εδώ. Η προσωπική μου ζωή είναι στη Λάρισα.
Ας αξιοποιήσουν τις γνώσεις μου, τις νομικές μου δυνατότητες, την όποια οικονομική οντότητα μου δίνει η δουλειά μου, την αγάπη μου για το ποδόσφαιρο που είναι παροιμιώδης και οικονομικά καταστροφική για μένα διαχρονικά. Από εκεί και πέρα αν έχουν καλή θέληση όλα θα βρεθούν.

Εγώ κυκλοφορώ στη Λάρισα μόνος μου. Από το κόσμο εισπράττω απίστευτη αγάπη στις πλατείες και στους δρόμους. Από μικρά παιδιά και μεγάλους ανθρώπους. Να βάλουμε την ομάδα πάνω απ’ όλα και όλα τα υπόλοιπα είναι περιττά. Εμείς δεν θα ξαναβγάλουμε ανακοίνωση ποτέ και δεν θα απαντήσουμε ποτέ σε κανέναν».

sdna.gr

Σχόλια