64 χρόνια από τη θυσία του Ευαγόρα Παλληκαρίδη

Σισέ: «Περήφανος που είμαι κομμάτι της ιστορίας του Παναθηναϊκού (video)

Χαρούμενος και περήφανος που αποτελεί μέλος της ιστορίας του Παναθηναϊκού δήλωσε ο Τζιμπρίλ Σισέ στο περιθώριο των αποκαλυπτηρίων του βιβλίου «Και χιλιάδες τίτλοι». «Ξέρετε πόσο αγαπώ το κλαμπ» είπε. Σισέ: «Περήφανος που είμαι κομμάτι της ιστορίας του Παναθηναϊκού (video)
Αγάπησε τον Παναθηναϊκό, αγαπήθηκε τρελά από τον κόσμο και συνέβαλε στην κατάκτηση τίτλων του ποδοσφαιρικού τμήματος. 


Φυσιολογικά, λοιπόν, ο Τζιμπρίλ Σισέ αποτελεί κομμάτι της πράσινης ιστορίας, όπως αυτή αποτυπώνεται εξαιρετικά στο βιβλίο «Και Χιλιάδες τίτλοι» τα αποκαλλυπτήρια του οποίου έγιναν χθες βράδυ. 

Και ο ίδιος ο Γάλλος δεν μπορεί παρά να αισθάνεται περήφανος που έχει βάλει το... λιθαράκι του στη γιγάντωση του τριφυλλιού. 

«Πρόκειται για ένα εκπληκτικό βιβλίο, που μιλάει για όλους τους τίτλους που έχει κατακτήσει ο Παναθηναϊκός. Όχι μόνο στο ποδόσφαιρο, αλλά σε όλα τα σπορ. Είναι περισσότεροι από χίλιοι τίτλοι... Είναι μεγάλο κατόρθωμα, οπότε συγχαρητήρια στο σύλλογο και σε όλα τα τμήματα που περιλαμβάνονται σε αυτό το βιβλίο. Είμαι πολύ χαρούμενος που αποτελώ ένα κομμάτι του, είμαι πολύ περήφανος. Ξέρετε πόσο αγαπώ αυτό το σύλλογο, είναι υπέροχο για μένα που είχα την ευκαιρία να αποκτήσει αυτό το βιβλίο. Είμαι πολύ χαρούμενος». 


sport-fm.gr

Σχόλια