64 χρόνια από τη θυσία του Ευαγόρα Παλληκαρίδη

Βεργέτης: «Έτσι πάμε στον... πόλεμο» (video)

Τις πρώτες του δηλώσεις ως προπονητής του Αστέρα Τρίπολης μετά την επιστροφή του στην ομάδα της Αρκαδίας πραγματοποίησε ο Στάικος Βεργέτης, μιλώντας για τους στόχους στο υπόλοιπο της σεζόν. 
Βεργέτης: «Έτσι πάμε στον... πόλεμο» (video)
Τον τρόπο με τον οποίο θα κινηθεί ο Αστέρας Τρίπολης μέχρι την ολοκλήρωση της σεζόν εξήγησε στις πρώτες του δηλώσεις ο Στάικος Βεργέτης, μετά την επιστροφή του στην ομάδα της Αρκαδίας. 
Παράλληλα, ο νέος τεχνικός του Αστέρα σημείωσε ότι στη μάχη για το υπόλοιπο της σεζόν, πρέπει ο κόσμος να σταθεί σύμμαχος της ομάδας για την επίτευξη των στόχων. 

Αναλυτικά όσα δήλωσε στο επίσημο κανάλι του Αστέρα Τρίπολης στο YouTube: 

Για την επιστροφή του:
 «Τα συναισθήματα είναι λίγο μπερδεμένα μέσα μου. Η αλήθεια είναι ότι χθες τέτοια ώρα δεν ήξερα τίποτα. Όλα έγιναν τόσο γρήγορα. Χθες τέτοια ώρα ήμουν στην Κύπρο και σήμερα έχω τελειώσει ήδη την πρώτη μου προπόνηση με τον Αστέρα. Είναι λίγο ανάμεικτα τα συναισθήματα, αλλά στην ομάδα που έχω περάσει μία από τις τέσσερις δεκαετίες της ζωής μου, δεν μπορείς και δεν πρέπει να αρνηθείς να τη βοηθήσεις σε μια δύσκολη κατάσταση, όπως βιώνει τώρα». 

Για το αν έχει εικόνα του Αστέρα από το φετινό πρωτάθλημα: «Συνέβαινε πολύ συχνά, στο 90% των αγώνων να παίζει η ομάδα μου στην Κύπρο την ίδια ώρα που έπαιζε ο Αστέρας. Δεν έχω πλήρη επίγνωση όλων των αγώνων. Η πορεία της ομάδας, μου έδινε μια θλίψη, μια στεναχώρια και απλά ήμουν μακριά και ανήμπορος να βοηθήσω»

Για τις δικές του πρώτες ενέργειες στην ομάδα: «Αυτό που κάνεις είναι να στέκεσαι στα πόδια σου, να δουλεύεις με γνώση, αξιοπρέπεια και αυτοπεποίθηση. Μεταδίδεις στους παίκτες πάνω από όλα ψυχολογία, μεταδίδεις την τεχνογνωσία του μοντέλου του παιχνιδιού που θέλει να παίξει η ομάδα και πάμε στον... πόλεμο». 

Για το τι έχει αλλάξει στον ίδιο συγκριτικά με την πρώτη του θητεία: «Είμαι πλέον πολύ πιο ώριμος. Ακόμα και η απόλυση, ακόμα και μια περίοδος εκτός ποδοσφαίρου είναι στοιχεία που σου δίνουν ωρίμανση, επιμορφώθηκα πολύ περισσότερο για να μπορέσω να ανταπεξέλθω στις απαιτήσεις του παιχνιδιού. Ήταν ένα εποικοδομητικό διάστημα αυτό που έμεινα εκτός αγώνων. Μετά ξεκινάω μια νέα περιπέτεια στην Κύπρο με τη Νέα Σαλαμίνα, που είναι μια φοβερή και συγκλονιστική εμπειρία ζωής. Είναι μια ομάδα που καταφέραμε πάρα πολλά και φτάσαμε μια ανάσα πριν από τα πλέι-οφ. Ήταν κάτι συγκλονιστικό και μια νέα εμπειρία σε μια άλλη χώρα, σε ένα διαφορετικό πρωτάθλημα. Μόνο αυτά τα βιώματα μπορούν να σου χαρίζουν εμπειρίες και γνώσεις». 

Για το τι πρέπει να γίνει στην ομάδα: «Αυτή τη στιγμή, αυτό που πρέπει να γίνει το εξής: Από τη μία ο κόσμος πρέπει να βοηθήσει την ομάδα σε αυτή τη δύσκολη καμπή και να μην της γυρίσει την πλάτη και από την άλλη εμείς στην τελευταία στροφή του πρωταθλήματος να τον ζεστάνουμε πάλι. Εμείς θα κάνουμε τα πάντα, με πρωτεργάτη εμένα και συνοδοιπόρους τα παιδιά και τους συνεργάτες μου, να αλλάξουμε την εικόνα της ομάδας. Να είναι κοντά μας»


sport-fm.gr

Σχόλια