Το ποδόσφαιρο και το marketing συγχέονται όλο και περισσότερο, με πιο πρόσφατο παράδειγμα τη σκέψη να διεξαχθεί ο τελικός κυπέλλου ποδοσφαίρου της Γερμανίας στην Κίνα.
Ηπρόταση αυτή έχει πέσει στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων σύμφωνα με τη γερμανική «Bild», με τον Κάσπερ Ρόρστεντ, το νέο γενικό διευθυντή κορυφαίας εταιρείας ένδυσης να δηλώνει χαρακτηριστικά:
«Ποιος θα ήταν ενάντιος, εάν στο μέλλον ένας τελικός κυπέλλου αντί να πραγματοποιηθεί στο Βερολίνο, γίνει στη Σανγκάη μία φορά; Εγώ υποστηρίζω αυτή τη σκέψη και τη βλέπω σαν μια ευκαιρία».
Εξάλλου, σύμφωνα με τον Ρόρστεντ, η διεξαγωγή μιας τόσο σπουδαίας αναμέτρησης όπως το DFB Pokal, δεν μπορεί πλέον να περιορίζεται στα εγχώρια, πόσο μάλλον όταν με τη δύναμη της ψηφιακού σήματος μπορεί να μεταδοθεί ένα τηλεοπτικό γεγονός σε όλο τον κόσμο.
Θυμίζουμε, ότι στην Ιταλία τα τελευταία τρία χρόνια έχει καθιερωθεί η τέλεση του Σούπερ Καπ σε χώρες της Ασίας (Ντόχα, Σανγκάη).
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου