64 χρόνια από τη θυσία του Ευαγόρα Παλληκαρίδη

Βιγιαφάνες: «Θέλουμε το Κύπελλο»

Βιγιαφάνες: «Θέλουμε το Κύπελλο»
Ο Λούκας Βιγιαφάνες μίλησε στην κάμετα της NOVA μετά τη λήξη της αναμέτρησης με τον Πανιώνιο και τη νίκη του Παναθηναϊκού και τόνισε πως τόσο ο ίδιος όσο και οι συμπαίκτες του προτιμούν την κατάκτηση του Κυπέλλου.
Αναλυτικά οι δηλώσεις του Βιγιαφάνες στη NOVA:
«Το είχαμε πει και κατά τη διάρκεια της εβδομάδας ότι πρόκειται να αντιμετωπίσουμε μία δύσκολη ομάδα, η οποία κλείνει τους χώρους, αλλά εμείς με υπομονή μπορέσαμε να ανοίξουμε τους χώρους αυτούς. Το κάναμε καλά στο πρώτο ημίχρονο και επίσης και στο δεύτερο και μετά μπορέσαμε να σημειώσουμε ένα τέρμα με ένα πέναλτι, το οποίο, όντως, κατά τη γνώμη μου ήταν ένα σωστό πέναλτι».
Για το αν βγήκε η κούραση απ' τα προηγούμενα ντέρμπι στον Παναθηναϊκό στο δεύτερο ημίχρονο: «Την Κυριακή με την ΑΕΚ κάναμε μια πάρα πολύ μεγάλη προσπάθεια, η οποία, βεβαίως, έβγαλε κούραση, έβγαλε και μυική κόπωση παράλληλα, αλλά μέσα στην εβδομάδα κοιτάξαμε να ανασυνταχθούμε, αυτό έγινε εφικτό και πλέον ήμασταν έτοιμοι για να αντιμετωπίσουμε τον σημερινό αντίπαλο, ο οποίος, βεβαίως, είναι μια ομάδα που όπως είπα κλεινόταν προς τα πίσω. Εμείς άρα είχαμε περισσότερη δουλειά για να βρούμε χώρους να ανοίξουμε την αμυντική γραμμή των αντιπάλων και βεβαίως σημειώνω το γεγονός ότι μπορέσαμε, κερδίσαμε, πήραμε τους τρεις βαθμούς και από εκεί και πέρα νομίζω πως η νίκη μας ήταν μία νίκη, την οποία αξίζαμε».
Για το ότι ο ίδιος παίζει το ποιοτικότερο ποδόσφαιρο της καριέρας του: «Αισθάνομαι καλά, αυτό έχω να πω και βεβαίως αν λέτε κι εσείς που βλέπετε τα πράγματα απ' έξω ότι όντως τα πάω καλά, τότε τόσο το καλύτερο δεδομένου ότι εγώ μέσα από τον αγωνιστικό χώρο προσπαθώ πάντοτε να κάνω ό,τι καλύτερο μπορώ. Προσπαθώ πάντοτε για το καλύτερο. Η αλήθεια είναι ότι μερικές φορές μου λείπουν τα τελειώματα, μου λείπει το να μπορέσω να σκοράρω, αλλά αυτό πιστεύω ότι είναι ένα θέμα δουλειάς. Συνεχίζω να κάνω αυτή τη δουλειά και πιστεύω ότι θα τα καταφέρω».
Για τα ματς με τον ΠΑΟΚ σε πρωτάθλημα και Κύπελλο που ακολουθούν και ποιο είναι πιο σημαντικό: «Εγώ προτιμώ το Κύπελλο και θα έλεγα όχι μόνο εγώ, όλοι νομίζω ότι προτιμούμε το Κύπελλο και το θέλουμε. Από εκεί και πέρα την Κυριακή δεν πρόκειται να παίξω εγώ, αλλά την Τετάρτη θα είμαι έτοιμος να δώσω τον καλύτερο μου εαυτό στη διάρκεια των 90 λεπτών διότι αυτό είναι το ματς το οποίο όλοι θέλουμε και σ' αυτό προσβλέπουμε».

Σχόλια