64 χρόνια από τη θυσία του Ευαγόρα Παλληκαρίδη

Επιστρέφει στο ποδόσφαιρο ο Μότζι!

Ο περίφημος Λουτσιάνο Μότζι, ο οποίος ήταν η πέτρα του σκανδάλου στο περίφημο σκάνδαλο που υποβίβασε την Γιουβέντους στη Serie B, επιστρέφει στο ποδόσφαιρο, αλλά όχι στην Ιταλία!
Επιστρέφει στο ποδόσφαιρο ο Μότζι!
Ειίναι ο εγκέφαλος πίσω από το περίφημο σκάνδαλο calciopoli που λέρωσε την ιστορία της Γιουβέντους με την αφαίρεση δύο τίτλων και τον υποβιβασμό της στην Serie B. Κι όμως ο Λουτσιάνο Μότζι επιστρέφει στο ποδόσφαιρο, όμως όχι για λογαριασμό ιταλικής ομάδας, αλλά για χάρη της Παρτιζάνι Τιράνων!

Ο 79χρονος παράγοντας θα αναλάβει το ρόλο συμβούλου του προέδρου Γκαζμέντ Ντέμι και μάλιστα βρέθηκε στα Τίρανα για να μιλήσει στους παίκτες πριν από το τοπικό ντέρμπι με την Τέουτα. Ερωτηθείς από ιταλικά Μ.Μ.Ε. για τον νέο του ρόλο, ο Μότζι αρκέστηκε να πει πως: «Ας πούμε ότι ο πρόεδρος ήθελε να δώσει μία χείρα βοηθείας στους παίκτες. Με ρώτησε την άποψη μου για διάφορους παίκτες και του έδωσα την άποψη μου. Βρίσκομαι στα Τίρανα αρκετά συχνά και το κάνω αυτό εδώ και 4-5 μήνες.

Το ποδόσφαιρο είναι σαν ναρκωτικό για μένα θέλω να είμαι ενήμερος πάντα για τις τελευταίες εξελίξεις. Με την Παρτιζάνι δεν έχω ξεκάθαρο ρόλο, δεν έχω υπογράψει κάτι ιδιαίτερο, είναι μία δουλειά που στηρίζεται στη φιλία. Αν θα πληρώνομαι; Δεν ξέρω αν ο φίλος μου ο Γκαζμέντ θελήσει να κάνει κάτι τέτοιο με βάση τη φιλία μους, δεν ξέρω αν οι συμβουλές μου αξίζουν. Προσωπικά δεν απαιτώ κάτι τέτοιο, γιατί δεν είναι καθαρή απασχόληση», ξεκαθάρισε ο Μότζι. 


sdna.gr

Σχόλια