64 χρόνια από τη θυσία του Ευαγόρα Παλληκαρίδη

«Αυτό το τραγικό ποδόσφαιρο πρέπει να τελειώσει»

Αποτέλεσμα εικόνας για Κούγιας:
Δηλώσεις μετά την ισοπαλία με τον Ατρόμητο έκανε ο μεγαλομέτοχος της ΠΑΕ ΑΕΛ, Αλέξης Κούγιας, ο οποίος ήταν λάβρος κατά πάντων μετά τα αποτελέσματα των διεκδικητών της παραμονής χαρακτηρίζοντας τα… φαρσοκωμωδία, ενώ αναφέρθηκε συγκεκριμένα στη Κέρκυρα και τον ΠΑΣ Γιάννινα, ενώ εξύμνησε τον
Ατρόμητο που τον θεωρεί μία από τις πιο καθαρές ομάδες στο ελληνικό ποδόσφαιρο.
Παράλληλα έκανε έκκληση προς τον Υπουργό Αθλητισμού, κ. Βασιλειάδη για να τελειώσει σήμερα το… τραγικό ελληνικό ποδόσφαιρο, όπως το το χαρακτήρισε.
Αναλυτικά οι δηλώσεις του:
«Νομίζω σήμερα όποιος αγαπάει το καθαρό ποδόσφαιρο, είτε είναι οπαδός μεγάλων ομάδων είτε είναι οπαδός ομάδων σαν τις δικές μας, αν και η δική μου ομάδα έχει ένα πρωτάθλημα και 2 Κύπελλα, νιώθει θλίψη.
Αυτό που παρακολουθούν οι οπαδοί, εκτός από αυτούς που ασχολούνται με το νόμιμο και το παράνομο στοίχημα επαγγελματικά, είναι μία φαρσοκωμωδία που μπορεί να συμβεί σε οποιοδήποτε κράτος του κόσμου.
Αγωνιστήκαμε με μία από τις πιο καθαρές ομάδες διαχρονικά των επαγγελματικών πρωταθλημάτων. Τον ιστορικό Ατρόμητο. Με έναν αξιοπρεπή ιδιοκτήτη που έχει νιώσει στο πετσί του έναν τέτοιο υποβιβασμό, σαν αυτόν τον υποβιβασμό που σε κάποια νοσηρά πνεύματα κάθε μέρα σχεδιάζουν για την ομάδα μου.
Η ομάδα μου έχει προγραμματιστεί να υποβιβαστεί. Σήμερα μία ομάδα που εγώ έχτισα από το πουθενά, όπως ο ΠΑΣ Γιάννινα, μαζί με μία άλλη ομάδα εδώ και αρκετές αγωνιστικές, την Κέρκυρα, που έχουν κατεξευτελίσει κάθε έννοια fair play και κάθε έννοια εντιμότητος στο ελληνικό ποδόσφαιρο.
Εγώ παρέδωσα στον Χριστοβασίλη την πιο έτοιμη ομάδα στην Ελλάδα. Με 25 παίκτες που τους μισούς τους πούλησε, 3 φορές δεύτερη, απέκλεισε τον Ολυμπιακό στο Κύπελλο από την Β’ Εθνική.
Αυτό που έκανε σήμερα και αυτό που έκανε την προηγούμενη βδομάδα και την προπροηγούμενη βδομάδα είναι κατάπτυστο.
Άφησα ένα σύλλογο χωρίς να χρωστάει ούτε ένα ευρώ, με 7 χιλιάδες οπαδούς στη Β’ Εθνική, και βλέπω μία συμπεριφορά ανάλγητη.
Έχουν αλλάξει τα πράγματα και στην ελληνική κοινωνία και στο ελληνικό ποδόσφαιρο.
Και ποδοσφαιρικοί εισαγγελείς υπάρχουν και κανονικοί εισαγγελείς.
Εμείς σήμερα κάναμε έναν καθαρό και έντιμο αγώνα. Θέλω να ευχαριστήσω τον Ατρόμητο. Με ενόχλησε ο φανατισμός του αλλά έτσι είναι οι μεγάλες ομάδες. Είναι καθαρές ομάδες. Και ο Ατρόμητος είναι καθαρή ομάδα.
Οι αντίπαλοι μας έπαιζαν… κωμωδίες για να εξοντωθεί η δική μου ομάδα.
Όμως όσο κι αν νομίζουν ότι θα ρίξουν την ομάδα μου, που άλλοτε την έβαζαν στο άρμα του Ολυμπιακού, άλλοτε την έβαζαν καβάλα στο δελφίνι, αλλά είναι μία από τις καθαρότερες ομάδες διαχρονικά στο ελληνικό ποδόσφαιρο. Εγώ δεν θα την αφήσω να υποβιβαστεί. Ομως εγώ αυτούς τους τύπους δεν θα τους αφήσω σε χλωρό κλαρί.
Είναι ντροπή να προσπαθούμε να αναβαθμίσουμε το ελληνικό ποδόσφαιρο, να μελετάμε με τη βοήθεια της ΝΟΒΑ μείωση των ομάδων για ένα αξιόπιστο πρωτάθλημα. Με ποιες ομάδες να κάνουμε την επόμενη χρονιά πρωτάθλημα 14 ομάδων και να είναι αξιόπιστο;
Με αυτές που τρώνε 4 και 5 γκολ στο γήπεδο τους. ΜΕ αυτές που ο καλύτερος τερματοφύλακας που είχανε και έτοιμος για την Εθνική ομάδα, δεν πιάνει ούτε βαλσαμωμένο πουλί στο τελευταίο λεπτό του αγώνα. Και μιλάω για τον αγωνα με την Βέροια.
Γιατί; Εμένα η σκέψη μου πάει στο Under και στο OVER και οπουδήποτε αλλού και δεν έχω παίξει ποτέ μου στοίχημα.
Όμως αν ο  Υπουργός Αθλητισμού, ο κ. Βασιλειάδης δεν παρέμβει, γιατί αύριο έχει ένα ραντεβού με τους 4 μεγάλους, δεν θα δούμε αναβάθμιση στο ελληνικό ποδόσφαιρο.
Ντροπή στα Γιάννενα. Ντροπή στην Κέρκυρα. Ντροπή σε οποιουσδήποτε νοσηρούς νόες έχουν στοχοποιήσει ομάδες σαν τη δική μου, που στοχοποιήσαν στο παρελθόν ομάδες σαν τον Ατρόμητο. Σαν τον καλό Εργοτέλη.
Και έχουμε φτάσει στο σημείο να ξέρουν όλοι και να κλειδώνονται τα αποτελέσματα στη Σούπερ Λιγκ, υποτίθεται το πιο αξιόπιστο πρωτάθλημα, από τα μέσα της εβδομάδας. Ντροπή σε όλους και έκκληση στον Υπουργό να το τελειώσει εδώ αυτό το τραγικό ελληνικό ποδόσφαιρο που πρέπει να τελειώσει».

Σχόλια