64 χρόνια από τη θυσία του Ευαγόρα Παλληκαρίδη

Μολίνς: «Έχω αυτοπεποίθηση»

Ο Γκιγέρμο Μολίνς δηλώνει σίγουρος για τον εαυτό του κι αποφασισμένος να βοηθήσει τον Παναθηναϊκό. 
Μολίνς: «Έχω αυτοπεποίθηση»
Μπορεί ο Παναθηναϊκός να βρίσκεται σε αναζήτηση δύο επιθετικών, αλλά ο Γκιγέρμο Μολίνς πιστεύει στον εαυτό του και με τις ως τώρα εμφανίσεις του δείχνει πως μπορεί να αποτελέσει μια πολύ καλή λύση για τους
«πράσινους». 

«Έκανα προετοιμασία με την ομάδα, γνωρίζω τους συμπαίκτες και τον προπονητή μου, έχω προσαρμοστεί πια. Όταν ήρθα, στις αρχές Φεβρουαρίου, προερχόμουν από τραυματισμό, ομάδα είχε συνεχόμενα παιχνίδια και δεν μου δινόταν η δυνατότητα να παίξω, γιατί υπήρχε η πίεση του αποτελέσματος. Τώρα είναι διαφορετικά για μένα κι αυτό βγαίνει στα παιχνίδια», δήλωσε ο Σουηδός φορ στη Live Sport. 
Όσο για το πέναλτι που εκτέλεσε και χάρισε τη νίκη επί της Γκαμπάλα, είπε: «Έχω αυτοπεποίθηση, γι' αυτό δεν φοβάμαι να αναλάβω την ευθύνη. Θεωρώ ότι ο προπονητής και οι συμπαίκτες μου με εμπιστεύονται και θα προσπαθήσω να τους δικαιώσω. Όμως το βασικότερο είναι ότι αισθάνομαι καλά. Όταν δεν θα νιώσω καλά, δεν θα είμαι ο εκτελεστής. Προέχει το συμφέρον της ομάδας κι όχι ο εγωισμός μου». 

Τέλος, σχετικά με τον ανταγωνισμό που θα δημιουργηθεί στην επίθεση με την έλευση δύο ακόμη παικτών, είπε: «Ο προπονητής ξέρει σε ποιες θέσεις και με πόσους παίκτες πρέπει να ενισχυθεί το ρόστερ. Η δουλειά μου είναι να δίνω τον καλύτερο εαυτό μου και να διεκδικώ τη συμμετοχή στην ενδεκάδα. Είναι λογικό ο Παναθηναϊκός να διαθέτει πολλούς ικανούς παίκτες και να υπάρχει μεγάλος ανταγωνισμός».

sport-fm.gr

Σχόλια