64 χρόνια από τη θυσία του Ευαγόρα Παλληκαρίδη

Πέλκας: «Θέλω να βελτιώνομαι καθημερινά»

Αισιόδοξος για την πορεία του ΠΑΟΚ την ερχόμενη σεζόν εμφανίστηκε ο Δημήτρης Πέλκας, σχολιάζοντας τις διαφορές που έχει φέρει η φιλοσοφία του Αλεξάνταρ Στανόγεβιτς. 
Πέλκας: «Έχουμε πολλά να δώσουμε φέτος»
Για την μέχρι τώρα προετοιμασία του ΠΑΟΚ, την αναχώρηση για την Ολλανδία, όπου θα γίνει το δεύτερο στάδιο, αλλά και για τις αλλαγές που έχει
φέρει η παρουσία του Αλεξάνταρ Στανόγεβιτς μίλησε ο Δημήτρης Πέλκας. 

Ο 23χρονος μέσος μίλησε σχολίασε τις διαφορές στη φιλοσοφία του Σέρβου τεχνικού και εμφανίστηκε σίγουρος πως ο «δικέφαλος του βορρά» έχει πολλά να δώσει φέτος. 

Αναλυτικά, όσα είπε στην κάμερα του PAOK TV: 

Για το πρώτο στάδιο της προετοιμασίας: «Ξεκινήσαμε πιο χαλαρά, γιατί είχαμε λίγες μέρες για ξεκούραση. Εδώ και λίγες μέρες έχουμε ανεβάσει ρυθμό. Έχει πολλή ζέστη. Παρακαλούσα να έρθει η ώρα να φύγουμε, για να βρούμε κατάλληλες καιρικές συνθήκες για ποδόσφαιρο. Ήταν πολύ καλή η προετοιμασία μέχρι τώρα, περιμένουμε τη συνέχεια». 

Για τη δυσκολία της προετοιμασίας στο εξωτερικό: «Για όσους αφήνουν πίσω οικογένειες και παιδιά, είναι δύσκολο. Είναι καλύτερα, όμως, να προπονείσαι σε τέτοιες συνθήκες γιατί δημιουργείται μεγαλύτερο δέσιμο ανάμεσα στην ομάδα. Είσαι πιο συγκεντρωμένος και μπορείς να εμπεδώσεις καλύτερα αυτό που σου ζητάει ο προπονητής. Αυτό μας κάνει πολύ καλό. Τις τελευταίες μέρες πάντα υπάρχει κούραση, αλλά προσωπικά μου αρέσει και ανυπομονώ να φύγουμε». 

Για τους προσωπικούς τους στόχους: «Θέλω να βελτιώνομαι καθημερινά, να βάζω πράγματα στο παιχνίδι μου και να μη μένω στάσιμος. Έχω πολλά να δώσω ακόμα, δεν έχω φτάσει ταβάνι. Αυτό θα γίνει με πολλή δουλειά και με σκέψη γύρω από το παιχνίδι μου, για να βγουν αυτά που θέλει ο κόσμος και αυτά που ξέρω ότι μπορώ να δώσω στον αγωνιστικό χώρο». 

Για τον Αλεξάνταρ Στανόγεβιτς: «Έχει διαφορετική φιλοσοφία, που μου έχει μάθει στις αρχές ακόμα ο κ. Κολομπούρδας, έπαιζε με το ίδιο σύστημα, είχε πολλά κοινά χαρακτηριστικά. Μου αρέσει. Έχω μόνο θετικά σχόλια. Ελπίζω όλη η ομάδα να εμπεδώσει σιγά-σιγά τη φιλοσοφία του, γιατί πιστεύω πως έχουμε να δώσουμε πολλά φέτος».

sport-fm.gr

Σχόλια