64 χρόνια από τη θυσία του Ευαγόρα Παλληκαρίδη

Βεράτι: «Ζητώ συγγνώμη, ό,τι είμαι σήμερα το οφείλω στην Παρί»

Μετανιωμένος για όσα προηγήθηκαν τους προηγούμενους μήνες με τη διοίκηση της Παρί Σεν Ζερμέν με αποκορύφωμα τις δηλώσεις του ατζέντη του παρουσιάστηκε ο Μάρκο Βεράτι. 
Βεράτι: «Ζητώ συγγνώμη, ό,τι είμαι σήμερα το οφείλω στην Παρί»
Στροφή 180 μοιρών από τον Μάρκο Βεράτι, που μετά την επιθυμία που εξέφρασε να αποχωρήσει από την Παρί Σεν Ζερμέν, άλλαξε γνώμη και ουσιαστικά σφράγισε την παραμονή του στην ομάδα.  
Ο Ιταλός χαφ, μάλιστα, ζήτησε συγγνώμη από τη διοίκηση, τους οπαδούς και τους συμπαίκτες λόγω των σχολίων που είχε πραγματοποιήσει ο ατζέντης του, χαρακτηρίζοντας τον πελάτη του ως φυλακισμένο του Εμίρη.. 

«Πέρασαν κάποιες πολύ δύσκολες μέρες. Είδα τα σχόλια του ατζέντη μου και θα ήθελα να πω σε όλους ότι δεν αντιπροσωπεύουν τις δικές μου σκέψεις. Ζητώ συγγνώμη από τους όλους τους ανθρώπους στην ομάδα, τον πρόεδρο, τους οπαδούς και τους συμπαίκτες μου. 

Είμαι πολύ χαρούμενος εδώ και έχω επιστρέψει για να δουλέψω και να αρχίσω τη σεζόν και πάλι εδώ. Ξέρω ότι η ομάδα με εμπιστεύεται και θέλω να απολογηθώ ξανά. 

Τρέφω μεγάλο σεβασμό για την Παρί και ό,τι είμαι σήμερα, το οφείλω σε αυτή την ομάδα. Για αυτό είμαι βαθύτατα μετανιωμένος. Δεν ήταν δικές μου λέξεις, έκανα ένα μεγάλο λάθος και ελπίζω να μην συμβεί ξανά», δήλωσε ο Βεράτι στην επίσημη ιστοσελίδα της Ligue 1.

sport-fm.gr

Σχόλια