64 χρόνια από τη θυσία του Ευαγόρα Παλληκαρίδη

Μπίσεσβαρ: «Να γράψω ιστορία με τον ΠΑΟΚ» (video)

Στον ρόλο του στον ΠΑΟΚ επί Στανόγεβιτς αναφέρθηκε ο Ντ. Μπίσεσβαρ, ο οποίος θέλει να γράψει ιστορία με τον «δικέφαλο» και ανέφερε το τι πιστεύει ότι χρειάζεται η ομάδα του για να πάρει το πρωτάθλημα. 
Μπίσεσβαρ: «Να γράψω ιστορία με τον ΠΑΟΚ» (video)
Ντιέγκο Μπίσεσβαρ για… όλα. 

Ο Ολλανδός μεσοεπιθετικός μίλησε, στους ρεπόρτερ της ομάδας που βρίσκονται στην Ολλανδία, για τα «καυτά» θέμα γύρω από τον ΠΑΟΚ, αλλά

και τον ίδιο και τόνισε το πόσο σημαντικός στοχεύει να γίνει για τον «δικέφαλο του Βορρά», με τον οποίο θέλει να γράψει ιστορία. Ο 29χρονος άσος μίλησε για τον ρόλο που έχει επί Αλεξάνταρ Στανόγεβιτς και το τι χρειάζεται να παρουσιάσουν οι Θεσσαλονικείς για να πάρουν το πρωτάθλημα. 

Αναλυτικά όσα δήλωσε 

Σε προβληματίζει ότι η αλλαγή συστήματος ενδεχομένως δημιουργεί ένα θέμα με το ρόλο σου στην ομάδα; 

Έχουμε νέο προπονητή και νέο σύστημα. Το μόνο που χρειάζεται είναι καλή εξάσκηση κι αυτό κάνουμε. Και πέρυσι δυσκολευτήκαμε όταν ξεκινήσαμε να παίζουμε το 4-3-3, αλλά στην πορεία τα καταφέραμε. Το ίδιο θα γίνει και τώρα. Δεν ξέρουμε πολλά από αυτό το σύστημα για αυτό και ρωτάμε τον προπονητή. Εκείνος από την πλευρά του προσπαθεί να αναλύει τα πάντα στην προπόνηση. Δεν έχω πρόβλημα προσαρμογής στο νέο σύστημα. Νομίζω ότι μπορούμε να πετύχουμε και φέτος πολλά με αυτό το σύστημα. 

Να περιμένουμε μετά την προσαρμογή σου τον πρώτο χρόνο στον ΠΑΟΚ έναν ακόμα καλύτερο Μπίσεσβαρ; 

Ελπίζω να είμαι καλύτερος. Να παίξω περισσότερο, να είμαι πιο σημαντικός, να σκοράρω περισσότερο. Έχουμε καλή ομάδα, πρέπει να μείνουμε ενωμένοι τώρα που γνωριζόμαστε καλύτερα. Να είμαστε υγιείς και σε καλή κατάσταση και να μπορέσουμε να πετύχουμε τους νέους στόχους που πρέπει να βάλουμε. 

Με βάση τη μέχρι τώρα εμπειρία σου στη Super League θα πρότεινες σε κάποιον να έρθει στην Ελλάδα; 

Η οικογένεια μου περνάει πολύ ωραία στη Θεσσαλονίκη. Ο ΠΑΟΚ είναι ένα μεγάλο κλαμπ, μου αρέσουν οι άνθρωποι στην ομάδα και η πόλη. Θα ήθελα κάποια ημέρα να ανανεώσω το συμβόλαιο μου, κάτι βέβαια που πρέπει όταν έρθει η ώρα να συζητήσουμε με τον ιδιοκτήτη. Θα έλεγα μόνο θετικά πράγματα για το καλό και σκληρό ελληνικό ποδόσφαιρο. 

Τι κατά τη γνώμη σου θα πρέπει να διορθώσει η ομάδα συγκριτικά με την περσινή σεζόν; 

Θα πρέπει να αλλάξουμε το ξεκίνημα μας στη σεζόν, πέρυσι ξεκινήσαμε με αρκετές ισοπαλίες, χάσαμε σημαντικούς βαθμούς κόντρα σε θεωρητικά πιο βατούς αντιπάλους. Θα είχαμε παραπάνω βαθμούς στο πρωτάθλημα. Πλέον γνωριζόμαστε μεταξύ μας, ξέρουμε καλύτερα το πρωτάθλημα και τους αντιπάλους μας. Φέτος είναι λίγα τα νέα πρόσωπα στην ομάδα κι αυτό βοηθάει. 

Είδαμε μία σεζόν με εξαιρετικά γκολ και ασίστ από εσένα, αλλά όχι με την απαραίτητη σταθερότητα. Είπες ότι θα ήθελες να παίξεις παράπονο, εκφράζεις παράπονο ή κάνεις αυτοκριτική; 

Στην αρχή της περσινής σεζόν ήθελα χρόνο να προσαρμοστώ. Στη συνέχεια νομίζω πως βελτιώθηκα και στο τέλος τα πήγα ακόμα καλύτερα. Θα ήθελα φέτος να συνεχίσω με εμφανίσεις όπως αυτές που έκανα στα δέκα τελευταία παιχνίδια και ελπίζω να παίξω έτσι όλη τη χρονιά, να δείξω σταθερότητα και να είμαι σημαντικός για την ομάδα.  
Έχεις συζητήσει με τον προπονητή σε τι θέση σε υπολογίζει και ποιος θα είναι φέτος ο ρόλος σου στην ομάδα; 

Έχω καταλάβει ότι ο προπονητής με υπολογίζει στα αριστερά στην επίθεση σε αυτό το νέο σύστημα. Μου αρέσει να συγκλίνω και να τροφοδοτώ με πάσες τους συμπαίκτες μου και ο προπονητής μου δίνει την ευχέρεια να κάνω το παιχνίδι μου, να προσθέτω τα στοιχεία μου στην ομάδα. Είναι λογικό να είμαστε κουρασμένοι τώρα στην προετοιμασία, κάτι που μας επηρεάζει στα φιλικά, το σημαντικό όμως είναι να είμαστε συγκεντρωμένοι στα επίσημα παιχνίδια. 

Πως σχολιάζεις τη δήλωση του Ίβιτς που σε συμπεριέλαβε στους τρεις πιο ποιοτικούς παίκτες της Super League πέρυσι και πως νιώθεις που έφυγε από τον ΠΑΟΚ; 

Είναι φανταστικά αυτά που είπε για εμένα. Είναι ένας καλός προπονητής που βοήθησε την ομάδα να πάρει πέρυσι το Κύπελλο. Στις διακοπές μας μάθαμε αυτή την αλλαγή προπονητή και στεναχωρηθήκαμε όλοι. Θεωρώ ότι δεν είχαμε τελειώσει με τους στόχους που είχαμε θέσει με τον Ίβιτς. Πλέον μπορούμε να λέμε ότι έχουμε έναν φίλο από τη Σερβία. Ο Στανόγιεβιτς ξέρει τι ζητάει και δουλεύει βήμα-βήμα για αυτό που θέλει να εφαρμόσει στην ομάδα. Θα πρέπει να του δοθεί η ευκαιρία να δείξει ποιος είναι. 

Με ποια ευρωπαϊκή πορεία θα ήσουν ικανοποιημένος για τη νέα σεζόν; Σε καλύπτει το ελληνικό πρωτάθλημα ή θα ήθελες μία μεγαλύτερη πρόκληση για την καριέρα σου; 

Πρέπει στην Ευρώπη να έχουμε μεγαλύτερους στόχους μετά από όσα καταφέραμε πέρυσι. Αρχικά θα πρέπει να περάσουμε στους ομίλους. Ο φετινός μας ευρωπαϊκό στόχος θα πρέπει να είναι να αγωνιζόμαστε στο Europa League τουλάχιστον ως τον Φλεβάρη του 2018.. Όσον αφορά στην καριέρα μου, έχω φιλοδοξίες, αλλά μου αρέσει πολύ που είμαι στον ΠΑΟΚ γιατί βλέπω ότι είναι καλά η οικογένεια μου. Μπορεί αύριο να ανανεώσω στον ΠΑΟΚ για 10 χρόνια, κι έτσι θα τέλειωνα εδώ την καριέρα μου, στο ποδόσφαιρο όμως ποτέ δεν ξέρεις. Θα ήθελα να μείνω κι άλλο, να γράψω ιστορία με τον ΠΑΟΚ. 

Τι κατά τη γνώμη σου λείπει από τον ΠΑΟΚ για να κατακτήσει το πρωτάθλημα; 

Δε μας λείπει κάτι για να πάρουμε το πρωτάθλημα. Φέτος ξεκινάμε με τους ίδιους βαθμούς με τους υπόλοιπους διεκδικητές. Πρέπει να πιέσουμε από την αρχή τον Ολυμπιακό. Πλέον γνωριζόμαστε καλύτερα μεταξύ μας, ξέρουμε το πρωτάθλημα, τους αντιπάλους. Πέρυσι ήμασταν πολλοί οι καινούργιοι στην ομάδα. Πρέπει να πάμε βήμα-βήμα, να είμαστε ακόμα καλύτεροι για να φτάσουμε στους στόχους μας. Ο Ολυμπιακός δεν πήρε τυχαία τόσους παίκτες φέτος, αλλά γιατί νιώθει την πίεση μας. Πρέπει να είμαστε υγιείς, να μην έχουμε θέματα με τραυματισμούς, όπως με τον Γλύκο. Μας λείπει ο Παναγιώτης κι ελπίζουμε να γυρίσει στην κατάσταση που ήταν και πέρυσι γιατί ήταν εξαιρετικός. 

Τι φταίει που ο ΠΑΟΚ απέτυχε πέρυσι στα πλέι οφ; Ήταν η έλλειψη δυνάμεων στο τέλος ήταν αποτέλεσμα κακής διαχείρισης ή η ομάδα έμεινε στην κατάκτηση του Κυπέλλου; 

Αρκετοί παίκτες μας δεν είχαν ξαναπαίξει τόσα παιχνίδια προηγούμενες χρονιές. Πλέον ξέρουμε και θα είμαστε συγκεντρωμένοι ως το τέλος. Είναι λογικό στο φινάλε της σεζόν να νιώθεις πόνους στα πόδια σου και να μην έχεις κάποιες φορές και την τύχη με το μέρος σου. Δεν παίξαμε καλά, ίσως χρειαζόμασταν μεγαλύτερη ξεκούραση. 

Στην Τουρκιά η εξωγηπεδική ζωή σου είχε απασχολήσει τα μέσα, κάτι που δε συνέβη με την παρουσία σου στην Ελλάδα. Τι άλλαξε για εσένα; 

Είμαι ο ίδιος, όπως ήμουν και στην Τουρκία. Είχε δοθεί έκταση σε ένα περιστατικό χωρίς λόγο. Μου αρέσει να βγαίνω και να ζω, αλλά πρέπει να είμαι συγκεντρωμένος στις υποχρεώσεις μου. Εξάλλου, όταν έχεις παιδιά και πρέπει να ξυπνήσεις το πρωί για να τα πας το σχολείο δεν είναι εύκολο να κάνεις νυχτερινή ζωή. 

Πως σου φαίνεται που στα πρώτα παιχνίδια της χρονιάς ο ΠΑΟΚ δε θα μπορεί να έχει τον κόσμο στο πλευρό του; 

Είναι πολύ λυπηρό για εμάς και τον κόσμο αυτό που συμβαίνει με την απουσία των οπαδών μας. Είναι ο δωδέκατος παίκτης μας. Η ομοσπονδία αποφάσισε όμως έτσι, δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι. Πρέπει να κερδίσουμε τα παιχνίδια χωρίς κόσμο για να κάνουμε χαρούμενους τους οπαδούς. Να τους δώσουμε θέληση να έρθουν πιο μετά να ενισχύσουν την ομάδα. 




sport-fm.gr

Σχόλια