64 χρόνια από τη θυσία του Ευαγόρα Παλληκαρίδη

Ένχελς: «Είχα χάσει τη χαρά του ποδοσφαίρου»

Ο νέος άσος του Ολυμπιακού εξηγεί γιατί ήθελε να πάρει μεταγραφή από την Μπριζ. Τι 
Ένχελς: «Είχα χάσει τη χαρά του ποδοσφαίρου»
Πανευτυχής για την μεταγραφή του στον Ολυμπιακό δηλώνει ο Μπιόρν Ένχελς σε συνέντευξή του σε βελγική εφημερίδα.  
Σε αυτή όμως στέκεται περισσότερο στους λόγους που ήθελε να πάρει μια μεταγραφή από την Μπριζ αλλά και εξηγεί γιατί η καριέρα του φαίνεται να είχε πάρει την κατιούσα... 

Ευθύνες για όλα αυτά επιρρίπτει στην Μπριζ και την επιθυμία των υπευθύνων της να μην τον παραχωρούν με μεταγραφή τα προηγούμενα χρόνια ζητώντας ένα ποσό που ακόμη και ο ίδιος –όπως αναφέρει- το θεωρεί μεγάλο... 

«Τα τελευταία χρόνια ήμουν τόσο πολύ απογοητευμένος. Είχα χάσει την χαρά του ποδοσφαίρου. Κοιτούσα πίσω στον χρόνο και όλα έμοιαζαν τόσο διαφορετικά. Δεν πήρα μεταγραφή. Όλα άλλαξαν πέρσι όταν ήρθε το Τσάμπιονς Λιγκ. Ήταν κάτι που μου έδωσε άλλο ενδιαφέρον», αναφέρει και προσθέτει για το ποσό το οποίο ζητούσε τα προηγούμενα χρόνια η Μπριζ... 

«Κοίτα... εάν ήθελαν να πληρώσουν ας πληρώσουν. Αλλά αλήθεια; 15 εκατομμύρια για εμένα; Είμαι αρκετά ρεαλιστής για να εκτιμώ την αξία μου τόσο», τονίζει.

sport-fm.gr

Σχόλια